Wszy u dzieci - Wrotycz zabójca wszy!!!!!!!!!!

Kto ma dzieci w szkole ten wie, że mogą przyjść do domu z nieproszoną ekipą:-)
I proszę się nie dziwić...Ale jak to moja/mój myją głowę codziennie.. te wstrętne robale nie wybierają i ba nawet lubią czyste główeczki.
Moja córka ma bardzo bujne włosy i dlatego profilaktycznie wcieram jej nalewkę wrotyczową co jakiś czas jak tylko słyszę, że w szkole znów panuje. Możliwe, że mogła mieć jakieś gnidy ale zaraz to było wybitę przez wcierki mamusi. Tak, więc z nią jest spokój! Ale jest jedno ale;-) mam tez młodszą pociechę, która jeszcze nigdzie nie uczęszcza. Ostatnio zauważyłam, że się drapie i coś mnie tknęło, żeby sprawdzić... ŁOOOOO Matko ciary przeszły mnie po całym ciele z prędkością światła!!!!!
Całe włosy w noworodkach:-) świeża dostawa... Myślę sobie ale skąd, gdzie, jak... I wpadłam na to jak. Otóż lubi czesać się starszej siostry szczotką. I widocznie ta musiała przynieść, uczesała się, na szczotce został gość i przeszedł do małej. A, że młodszej nie wcieram w głowę wrotyczu bo na to po prostu nie wpadłam to impreza się rozkręciła.
Matka jest Faighter więc zabawa szybko została poskromiona.
Profilaktyką zostałyśmy objęte wszystkie. Nici z niedzielnego spaceru. Ja i moje córki całą głowę pokryłyśmy wrotyczowym olejem i zawinęłyśmy folia spożywczą na calutki dzień. Pachniało pieruńsko. Wrotycz ma silny zapach ale ja osobiście bardzo go lubię.
Przepis na olej https://zioladobrenawszystko.blogspot.com/search/label/Wrotycz

Z tym czepkiem zrobiłam 5 prań :)poprałam pościele, koce, łóżka poprasowałam :P hihih a co lubię mieć pewność, że tępię z grubej rury:-)

Po całym dniu wsadziłam maluchę do wanny i wyczesałam jej włoski gęstym grzebieniem (co miało wylecieć wyleciało). Potem do kąpieli włosy umyte, potem zlane octem z wodą - wszytko wtarte i wyczesane. Na końcu wtarłam nalewkę z wrotyczu i tak już mijają 3 tyg a dziecko nie drapało się ani razu i żadna wznowa nie nastąpiła.
Dlatego drogie mamy atakujcie od razu i z grubej rury tzn. akcja błysk;-)
Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!

Więcej przepisów z tego cudownego zioła https://zioladobrenawszystko.blogspot.com/2014/08/wrotycz-tanacetum-vulgare-compositea.html


Komentarze

Popularne posty